Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Intranet

Zaloguj się

Nawigacja

Treść strony

Urząd Gminy Chełmża
ul. Wodna 2
87-140 Chełmża

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

stanowisko ds.  wymiaru podatków i opłat

Do naboru może przystąpić osoba która spełnia wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie średnie  - kierunek/specjalność: rachunkowość, finanse, podatki, zarządzanie finansami, ekonomia,  zarządzanie przedsiębiorstwem, bankowość,
 lub
  ukończone minimum 2 lata studiów również na jednym z w/w kierunków lub kierunku  administracja ( studia w trakcie realizacji),
2) biegłą znajomość oprogramowania biurowego – Pakietu Office, programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu,
3) umiejętność pracy  w  zespole,
4) umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
oraz
6) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe   - kierunek/specjalność jak w pkt 1.1),
2) studia podyplomowe  lub kursy z zakresu podatków ( w szczególności podatki pobierane przez jednostki samorządu terytorialnego).

3. Zakres najważniejszych  zadań na stanowisku:
1) wymiar podatków i opłat lokalnych,
2) prowadzenie ewidencji podatników,
3) prowadzenie kontroli podatkowej,
4) prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach ulg, zwolnień, odroczeń oraz umorzeń,
5) wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw majątkowych oraz wysokości osiąganych dochodów,
6) prowadzenie ewidencji w zakresie pomocy publicznej i sporządzanie zaświadczeń,
7) sporządzanie planów finansowych samorządów wiejskich.

5. Wymagane dokumenty:
1)  list motywacyjny,
2)  CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej – jeśli dotyczy, posiadanego wykształcenia  oraz stażu pracy),
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
5) kserokopie świadectw pracy ( jeśli dotyczy),
6) kwestionariusz osobowy (oryginał),
7) oświadczenia, w których kandydat potwierdza że:
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Chełmża (biuro nr 19), lub pocztą na adres urzędu (Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-100 Chełmża) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat” w terminie do dnia  30  sierpnia  2007 roku ( do godz.1500).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O przyjęciu wniosku decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.

                                                                                  Z up. Wójta Gminy
                                                                                       
Ewa Pudo
                                                                                   
Sekretarz Gminy  

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2007-08-16 07:28
  • zmodyfikował: Pawel Rutkowski
    ostatnia modyfikacja: 2007-08-16 07:41
Załączone dokumenty
  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2007-08-16 07:34

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 3019
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2007-08-16 07:41

Urząd Gminy Chełmża

ul. Wodna 2
87-140 Chełmża
Konto bankowe: 11 1020 5011 0000 9402 0016 3543
 

Dane kontaktowe

tel. 566756077, fax 566756079

email: info@gminachelmza.pl

Godziny urzędowania

poniedziałki, środy, czwartki
od godz. 7:00 do godz. 15:00

wtorki
od godz. 7:30 do godz. 16:30

piątki
od godz. 7:00 do godz. 14:00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1410385
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-03-27 14:25

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl