Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Intranet

Zaloguj się

Nawigacja

Treść strony

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
 
w Chełmży
 
ul. Paderewskiego 14,

87-140 Chełmża

OGŁASZA  NABÓRNA 
 
WOLNE  STANOWISKO  PRACY

ds. świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych

1. Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba która posiada:
1) wykształcenie  wyższe na kierunku administracyjnym lub ekonomicznym lub ukończony minimum  drugi rok studiów na jednym z w/w kierunków,
2)   znajomość zagadnień z  zakresu  ustawy o świadczeniach  rodzinnych oraz postępowaniu   wobec  dłużników alimentacyjnych i  zaliczce alimentacyjnej,
3) doświadczenie w pracy  minimum 1 rok (na stanowisku pacy związanym z obsługą świadczeń rodzinnych i pielęgnacyjnych),
4) dobra znajomość programów: ,,Płatnik”, ,,Świadczenia Rodzinne” oprogramowania biurowego – Pakietu Office, programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu
5) umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( ksero, faks, skaner),
7)   umiejętność pracy w zespole,
8)   umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
oraz
10) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
11) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
   
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
1) wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych,
2) wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie zaliczki alimentacyjnych,
3) prowadzenie na bieżąco ewidencji wpływających wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych,
4) zakładanie i prowadzenie  dokumentacji osób pobierających i ubiegających się o świadczenie rodzinne, zaliczkę alimentacyjną i jednorazową  zapomogę z tyt. urodzenia  dziecka,
5) przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych i jednorazowej zapomogi z tyt. urodzenia  dziecka,
6) sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych i jednorazowych zapomóg z tyt. urodzenia  dziecka,
7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z zakresu świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych,
8) składanie zapotrzebowań na środki finansowe z przeznaczeniem na realizację świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej,
9) dokonywanie miesięcznych rozliczeń dotacji przyznawanych na realizację w/w zadań,
10) prowadzenie obsługi administracyjnej związanej z prowadzeniem korespondencji,
11) sporządzanie zaświadczeń z zakresu świadczeń rodzinnych,  zaliczki alimentacyjnej i jednorazowej zapomogi z tyt. urodzenia  dziecka,
12) przygotowanie akt do archiwum z zakresu prowadzonego stanowiska – zgodnie z obowiązującymi przepisami,

3. Wymagane dokumenty: 
1) list motywacyjny,
2) CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej  i  posiadanego wykształcenia ),
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) kwestionariusz osobowy (oryginał),
7) oświadczenia, w których kandydat potwierdza że:
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej  lub pocztą na adres Ośrodka  (Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży, ul. Paderewskiego 14,  87-140 Chełmża) z dopiskiem: ,,Dotyczy zatrudnienia na stanowisku ds. świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych ” w terminie do dnia 23 stycznia   2008 roku ( do godz. 15:00). Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O przyjęciu wniosku decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.

                p.o. Kierownika
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
 
Anna Bykowska

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2008-01-09 21:44
  • zmodyfikował: Pawel Rutkowski
    ostatnia modyfikacja: 2008-01-09 21:49
Załączone dokumenty
  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2008-01-09 21:45
  • zmodyfikował: Pawel Rutkowski
    ostatnia modyfikacja: 2008-01-09 21:47

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2113
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2008-01-09 21:49

Urząd Gminy Chełmża

ul. Wodna 2
87-140 Chełmża
Konto bankowe: 11 1020 5011 0000 9402 0016 3543
 

Dane kontaktowe

tel. 566756077, fax 566756079

email: info@gminachelmza.pl

Godziny urzędowania

poniedziałki, środy, czwartki
od godz. 7:00 do godz. 15:00

wtorki
od godz. 7:30 do godz. 16:30

piątki
od godz. 7:00 do godz. 14:00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1494649
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-05-24 12:21

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl