Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Intranet

Zaloguj się

Nawigacja

Treść strony

PRK-341-1/ 09 Chełmża, dnia 02.10.2009r.

                                                                                                                        Do wiadomości
Uczestnicy postępowania

 

Dot.  przetargu pn. „Budowa chodników, remont parkingu i chodnika oraz remont dachu kościoła p.w. Św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Grzywnie. 

 

 

MODYFIKACJA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje modyfikacji zapisów SIWZ w następującym zakresie:

 

Rozdział III SIWZ OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1/ punkt 1. 1b otrzymuje brzmienie:

1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.

        b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
            i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne
            zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i   osób zdolnych do wykonania zamówienia;

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że:

 - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
                dwie
roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego na
                obiekcie wpisanym do rejestru zabytku o powierzchni dachu co najmniej
                500 m2 każdej
z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców;

          Lub

 - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie pokrycia dachowego na obiekcie sakralnym wpisanym do rejestru zabytku o powierzchni dachu co najmniej  500 m2z podaniem jej wartości, dat wykonania oraz odbiorców;

            - dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

Rozdział IV WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU  POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

2/ punkt 1.4 otrzymuje brzmienie:

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda  następujących dokumentów:4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego na obiekcie wpisanym do rejestru zabytku o powierzchni dachu co najmniej 500 m2 każdej, lub co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie pokrycia dachowego na obiekcie sakralnym wpisanym do rejestru zabytku o powierzchni dachu co najmniej  500 m2 z  podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie potwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora zabytków (referencje potwierdzone przez WKZ, protokoły odbioru potwierdzone przez WKZ, zaświadczenie WKZ, itp. )  według Załącznika Nr 4 do SIWZ.

Niniejszą modyfikację należy traktować analogicznie do pozostałych dokumentów wchodzących w skład SIWZ tj. m.in. projektu budowlanego, specyfikacji technicznej,  przedmiaru robót.

INFORMACJA O ZMIANIE TERMINÓW SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 12 października 2009r. do godz. 09:30.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 października 2009r. o godz. 10.00

 

Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że w powyższym zakresie dokonano także zmiany w treści ogłoszenia w BZP.

 

 

Z up. Wójta

dr inż. Kazimierz Bober

zastępca wójta

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2009-10-02 13:52
  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2009-10-02 13:57

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 625
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2009-10-02 13:58

Urząd Gminy Chełmża

ul. Wodna 2
87-140 Chełmża
Konto bankowe: 11 1020 5011 0000 9402 0016 3543
 

Dane kontaktowe

tel. 566756077, fax 566756079

email: info@gminachelmza.pl

Godziny urzędowania

poniedziałki, środy, czwartki
od godz. 7:00 do godz. 15:00

wtorki
od godz. 7:30 do godz. 16:30

piątki
od godz. 7:00 do godz. 14:00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1497448
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-05-26 13:06

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl