Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Intranet

Zaloguj się

Nawigacja

Treść strony

                                                                             Chełmża, dnia 24.03.2010r.

RO-341-14/10

Dotyczy:

postępowania o udzielenie zamówienia na

„Budowę drogi gminnej Nr 100525C w Brąchnówku  wraz z finansowaniem przez wykup wierzytelności”

WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

I. Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) zawiadamia się, że wpłynęły do Zamawiającego wnioski                   o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej zwanej „SIWZ”) w w/w postępowaniu dotyczące:

1) Pytanie nr 1. „ Pkt.12. III Części SIWZ brzmi: „Bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed upływem umówionego okresu spłaty. Spłaty dokonywane będą zgodnie z w/w zasadami i wg ustalonego harmonogramu spłat. Harmonogram spłat będzie integralnym załącznikiem do „Umowy Trójstronnej”.”

Co się będzie działo, w przypadku opóźnień w spłatach rat, przez Zamawiającego. Bank chciałby mieć możliwość postawienia niespłaconego salda w stan wymagalności jeżeli Zamawiający będzie się opóźniał w spłacie raty „X”. W takiej sytuacji, Bank mógłby żądać spłaty wcześniej niż określał harmonogram. Ewentualnie po jakiej ilości niespłaconych rat, Zamawiający dopuszcza możliwość postawienia niespłaconego salda, z tytułu wykupu wierzytelności w stan wymagalności przez Bank? (Obecne zapisy nie daje możliwości wypowiedzenia umowy nawet przy kilkuletnich opóźnieniach.)

Odp. Zamawiający nie przewiduje opóźnień spłatach rat.

2) Pytanie nr 2.  Pkt. 6 i 7 III części SIWZ brzmi: „Spłaty wykupionych przez Bank wierzytelności Zamawiający dokonywać będzie w latach 2011-2014. Spłaty dokonywane będą w równych rocznych ratach. Faktyczna kwota raty uzależniona będzie od ceny Wykonawcy przedstawionej w ofercie. Ostatnia rata będzie ratą korygującą”

7. Spłata rat (odsetek i kapitału) wykupionej wierzytelności dokonywana będzie do dnia 30 grudnia każdego roku. W przypadku, kiedy płatność raty kapitałowej i odsetkowej będzie przypadać na dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dzień roboczy poprzedzający ustaloną wyżej datę spłaty.  Natomiast pkt. 9 informuje nas, że : „Karencja w spłacie rat kapitałowych oraz w spłacie odsetek – do 30.XII.2011 r. „

Czy te zapisy oznaczają, że będą tylko trzy raty: 30.12.2012, 30.12.2013 i 30.12.2014 r?”

Odp.  Zamawiający dokonał modyfikacji punktu 6, 7 i 9 cz. III SIWZ, która opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.gminachelmza.pl w zakładce zamówienia publiczne w niniejszym postępowaniu.

3) Pytanie nr 3.  Dot.  Część III pkt 6, 7 – czy spłata rat odsetkowych wykupionej wierzytelności może być dokonywana w ratach miesięcznych w latach 2001-2014 w pierwszym dniu każdego miesiąca.

Dotychczasowy zapis mówiący o 30 dniu miesiąca, nie ma racjonalnych przesłanek oraz powoduje problemy w przypadku z liczbą dni w  miesiącu mniejszą niż 30 (np. luty) oraz większą niż 30 (np. lipiec sierpień).

Odp.  Zamawiający dokonał modyfikacji punktu 7 cz. III SIWZ, która opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.gminachelmza.pl w zakładce zamówienia publiczne w niniejszym postępowaniu. W przypadku miesiąca krótszego tj. lutego w odniesieniu do spłaty rat odsetkowych spłata będzie dokonana w ostatnim dniu tego miesiąca.

II.        Powyższe wyjaśnienia stanowią integralną część SIWZ

Do wiadomości:

1. Uczestnicy postępowania

2. Strona internetowa zamawiającego

3. a/a

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2010-03-24 10:23
  • zmodyfikował: Pawel Rutkowski
    ostatnia modyfikacja: 2010-03-24 10:25

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1250
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2010-03-24 10:25

Urząd Gminy Chełmża

ul. Wodna 2
87-140 Chełmża
Konto bankowe: 11 1020 5011 0000 9402 0016 3543
 

Dane kontaktowe

tel. 566756077, fax 566756079

email: info@gminachelmza.pl

Godziny urzędowania

poniedziałki, środy, czwartki
od godz. 7:00 do godz. 15:00

wtorki
od godz. 7:30 do godz. 16:30

piątki
od godz. 7:00 do godz. 14:00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1564901
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-06-23 08:27

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl