Dot. wyjaśnienia treści SIWZ w przetargu na realizację projektu pn. „ Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej rozbudowy Szkoły Podstawowej w Zelgnie – etap II, Gmina Chełmża – sala gimnastyczna wraz z zapleczem sanitarnym”.
W związku ze złożonym zapytaniem przez jednego z Oferentów dotyczącym treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poniżej udzielam następujących odpowiedzi:
Pyt. 1. W SIWZ występuje nieścisłość w określeniu zakresu projektu – na rysunku rzutu parteru zakresem opracowania objęto mniejszy zakres (brak pomieszczeń: 0.44, 0.36, 0.37, 0.38, 0.39, 0.40, 0.41, 0.28, 0.29, 0.30, 0.31, 0.32, 0.33, 0.34, 0.32, 0.42, itd.) niż na rys. „koncepcja widok”. Brak części z w/w pomieszczeń uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie Sali. Prosimy o jednoznaczne określenie powierzchni użytkowej, oraz programu funkcjonalnego (listy pomieszczeń) projektowanego obiektu?
Odp. 1
Projektowany obiekt obejmuje sale gimnastyczną wraz z niezbędnym zapleczem sanitarnym. Zakres projektu zaznaczono kolorem czerwonym na rysunkach z posiadanej koncepcji architektonicznej
( załączonych do niniejszej odpowiedzi ) i obejmuje pomieszczenia o łącznej powierzchni użytkowej ok. 780m2 tj.:
Parter | |
Nr pom. wg koncepcji | Nazwa pomieszczenia |
0.16 | Przedsionek szatni |
0.17 | Szatnia chłopców |
0.18 | Umywalnia chłopców |
0.20 | Korytarz |
0.21 | Przedsionek szatni |
0.22 | Szatnia chłopców |
0.23 | Szatnia dziewcząt |
0.24 | Umywalnia dziewcząt |
0.25 | Szatnia dziewcząt |
0.26 | Przedsionek szatni |
0.27 | Sala gimnastyczna |
0.35 | Wiatrołap |
0.36 | Szatnia odzieży wierzchniej |
0.37 | Przedsionek toalety damskiej |
0.38 | Toaleta damska |
0.39 | Toaleta NPS |
0.40 | Przedsionek toalety męskiej |
0.41 | Toaleta męska |
Piętro | |
1.2 | Księgozbiór |
1.3 | Pokój bibliotekarek |
1.6 | Zaplecze Sali |
1.7 | Sala lekcyjna |
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w projekcie budowlanym w stosunku do koncepcji, gdyż jest ona tylko wytycznymi projektowymi i wszelkie konieczne, zasadne zmiany np. związane z etapowaniem inwestycji, wymaganiami przepisów czy błędami w koncepcji są dopuszczalne.
Wszelkie odstępstwa od koncepcji w stosunku do właściwego projektu będą na bieżąco ustalane w procesie projektowania.
Załączone do odpowiedzi rysunki stanowią materiał obowiązujący. Rysunki ( rzut parteru i piętra oraz projekt zagospodarowania etapu I w realizacji) umieszczone zostały na stronie internetowej Zamawiającego.
Pyt.2. Jak jest przewidywane ogrzewanie projektowanego obiektu?
Odp. 2. Projektowana rozbudowa będzie ogrzewana z istniejącej kotłowni olejowej zlokalizowanej w piwnicy istniejącego obiektu szkolnego – w związku ze wzrostem zapotrzebowania w ciepło obiektu po rozbudowie konieczna będzie przebudowa lub rozbudowa kotłowni.
Pyt.3. Jakie jest wyposażenie działki w media:
- przyłącze wody?
- kanalizacji sanitarnej?
- kanalizacji deszczowej?
- energetyczne?
- telekomunikacyjne?
Odp. 3 Na terenie działki, na której projektowany jest obiekt znajdują się następujące media:
- kanalizacja sanitarna – kolektor sanitarny w trakcie przebudowy
- kanalizacja deszczowa
- przyłącze energetyczne do budynku szkoły
- przyłącze telekomunikacyjne do budynku szkoły
Pyt.4. Czy projektowany obiekt koliduje z jakąś istniejącą infrastrukturą techniczną? Prosimy o udostępnienie mapy nieaktualizowanej dla terenu inwestycji lub plany zagospodarowania terenu dla realizowanego w tej chwili obiektu (etap I).
Odp. 4. Na chwilę obecną w miejscu projektowanego obiektu przebiega kolektor kanalizacji sanitarnej, który będzie przebudowany w ramach I etapu rozbudowy szkoły – inwestycja rozpoczęta.
W załączeniu projekt zagospodarowania terenu I etapu rozbudowy.
Niniejsze wyjaśnienia stanowią integralną część SIWZ.
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2010-02-02 15:15
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2010-02-02 15:17