OGŁOSZENIE NR 2110.1.2015
WÓJTA GMINY CHEŁMŻA 
Z DNIA 16 lutego  2015 ROKU
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
	
Wójt Gminy Chełmża ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze
	w Urzędzie Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża.
1. Stanowisko pracy: stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami.
	2. Niezbędne ( obowiązkowe) wymagania związane ze stanowiskiem pracy: 
1) obywatelstwo polskie;
	2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
	3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia 
	    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
	4) nieposzlakowana opinia;
	5) wykształcenie wyższe (kierunek/specjalność: geodezja, gospodarowanie nieruchomościami);
lub
wyższe kierunek/specjalność administracja lub zarządzanie poprzedzone wykształceniem średnim geodezyjnym
lub
wyższe kierunek/specjalność administracja lub zarządzanie oraz podyplomowe studia z zakresu zarządzania/gospodarowania nieruchomościami.
6) biegła znajomość obsługi komputera ( oprogramowanie biurowe),
7) znajomość przepisów prawnych regulujących: gospodarkę nieruchomościami, podziały
nieruchomości oraz ustrój i kompetencje samorządu gminnego.
	
3. Dodatkowe ( nieobowiązkowe) wymagania od kandydatów:
1) doświadczenie w pracy min. 3 lata w tym 2 lata na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań;
2) znajomość zasad funkcjonowania elektronicznego zarządzania dokumentacją biurową.
4. Podstawowe zadania obsługiwane przez stanowisko:
1) gospodarowanie nieruchomościami gminnymi, a w szczególności:
- prowadzenie ewidencji nieruchomości,
- przygotowywanie projektów planu wykorzystania zasobów,
- prowadzenie procedur w zakresie nabycia i zbycia nieruchomości oraz oddania w użytkowanie wieczyste,
- prowadzenie procedur związanych w oddaniem nieruchomości w użytkowanie, ustanowieniem trwałego zarządu, najmem, dzierżawą,
- regulowanie stanów własności nieruchomości w KW oraz prawidłowości wpisów w ewidencji gruntów i budynków,
docelowo przewiduje się również realizacje następujących zadań
2) prowadzenie procedur dotyczących scalania, podziału oraz rozgraniczenia nieruchomości,
3) prowadzenie postępowań w sprawach ustalania opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości
nieruchomości w wyniku jej scalenia lub podziału.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) wymiar zatrudnienia –pełny wymiar czasu pracy,
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
3) przewidywane zatrudnienie – od kwietnia br
4) praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
5) praca w terenie w zakresie realizacji powierzonych zadań.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia tj. w m-cu styczniu 2015r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Chełmża w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%;
	7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
	2) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy Chełmża oraz w sekretariacie urzędu;
	3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
	4) oświadczenia o: 
    a)  posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw  publicznych;
    b)  braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia   
	    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    c)  posiadaniu nieposzlakowanej  opinii,
d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
	5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje ( szkolenia/ kursy/uprawnienia);
	6) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli dotyczy).
	8. Miejsce i termin złożenia dokumentów
1) Miejsce składania dokumentów: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża ( pok. nr 19 - sekretariat )
	2) Ostateczny termin składania dokumentów:  26 lutego  2015 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
	Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
3) Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami ”.
4) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów przechowywane będą zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
5) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informacje publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu.
	Z up. Wójta
Ewa Pudo
Sekretarz Gminy