Biuletyn Informacji Publicznej
GMINY CHEŁMŻA

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • ePUAP

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąckwiecień 2023» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.gminachelmza.pl

Treść strony

RG-0114-.... /2006 Chełmża, dnia 21.11.2006r

Na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy  z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

( Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) zwołuję  na dzień  24 listopada 2006 roku na godz. 10.00 w sali Urzędu Gminy w Chełmży obrady  I Sesji Rady Gminy z następującym porządkiem obrad :     

 
1.
Otwarcie  Sesji Rady .
  
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
   
3.
Wręczenie zaświadczeń potwierdzających wybór na Radnych i Wójta

4.
Złożenie ślubowania przez Radnych. 
5.
Autoprezentacja Radnych. 

6.
Wybór Sekretarza obrad. 
7
. Przedstawienie  porządku obrad. 
8.
Złożenie ślubowania przez Wójta Gminy.
9.
Wystąpienie Wójta Gminy. 
10.
Podjecie uchwały w sprawie powołania  Komisji Skrutacyjnej dla przeprowadzenia głosowania nad wyborem Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Gminy Chełmża. 
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Gminy Chełmża. 
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru  Wiceprzewodniczących Rady Gminy Chełmża. 
13.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia liczebności stałych Komisji Rady Gminy. 
14.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia składów osobowych stałych komisji Rady Gminy. 
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy. 
16.
Podjęcia uchwały w sprawie powołania doraźnej Komisji Statutowej.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości i zasad przyznawania diet dla radnych oraz zwrotu kosztów podróży służbowych. 
18.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia  wynagrodzenia dla Wójta Gminy Chełmża oraz warunków używania samochodu prywatnego do celów służbowych. 
19.
Sprawozdanie Wójta z działalności między Sesjami.
20.
Interpelacje Radnych i wolne wnioski.
21.
 Zakończenie obrad I Sesji Rady Gminy.

Podstawą prawną do uzyskania zwolnienia od pracy zawodowej jest art.25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1589 z późn. zm. ) .    

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Krystyna Kadukowska
    data wytworzenia: 2006-11-21
  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2006-12-04 08:13
  • zmodyfikował: Pawel Rutkowski
    ostatnia modyfikacja: 2006-12-04 08:13

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 8397
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2006-12-04 08:13:37