Biuletyn Informacji Publicznej
GMINY CHEŁMŻA

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • ePUAP

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącwrzesień 2023» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.gminachelmza.pl

Treść strony

Urząd Gminy Chełmża

ul. Wodna 2

87-140 Chełmża

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Referenta ds. działalności gospodarczej i gospodarki mieszkaniowej


1. Wymagania niezbędne:

Do naboru może przystąpić osoba która posiada:
1)   wykształcenie:
       a) wyższe zawodowe   -  kierunek budownictwo
         lub
       b) wyższe zawodowe o dowolnym kierunku inżynierskim na podbudowie szkoły  średniej o kierunku budowlanym.
2) biegłą znajomość oprogramowania biurowego – Pakietu Office, programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu,
3) prawo jazdy kategorii B oraz samochód,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
oraz
7) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
8) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Wymagania dodatkowe: 
    a) wykształcenie wyższe magisterskie – kierunek budownictwo,
    b) wyższe magisterskie na dowolnym kierunku technicznym na podbudowie szkoły średniej o kierunku budowlanym,
    c) studia podyplomowe na kierunku zarządzanie nieruchomościami.

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej na terenie Gminy,
2) Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
3) Prowadzenie lokalnego punktu informacyjnego dla małych i średnich przedsiębiorców.
4) Gospodarowanie mieszkaniowym zasobem Gminy,
5) Sporządzanie analiz kosztów zwianych z utrzymaniem zasobu mieszkaniowego.

4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej – jeśli dotyczy),
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
5) kserokopie świadectw pracy ( jeśli dotyczy),
6) kwestionariusz osobowy (oryginał).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Chełmża (biuro nr 19), lub pocztą na adres urzędu (Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża) z dopiskiem: „Referent ds. działalności gospodarczej i gospodarki mieszkaniowej ” w terminie do dnia  4 kwietnia  2007 roku ( do godz.15:00). Aplikacje, które wpłyną do urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O przyjęciu wniosku decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.


Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.

Z up. Wójta Gminy

Ewa Pudo

Sekretarz Gminy

Metryka

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2007-03-21 12:57
  • zmodyfikował: Pawel Rutkowski
    ostatnia modyfikacja: 2007-03-21 13:12
Załączony plik

Metryka

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2007-03-21 13:13

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 6682
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2007-03-21 13:13:37