Urząd Gminy Chełmża
ul. Wodna 2
87-140 Chełmża
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. kadr, kancelaryjnych i archiwum
1. Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba która posiada:
1) wykształcenie wyższe,
2) doświadczenie w pracy minimum 3 lata (na stanowisku pacy o zbliżonym zakresie zadań),
3) biegłą znajomość oprogramowania biurowego – Pakietu Office, programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu,
4) umiejętność obsługi urządzeń biurowych ( ksero, faks, skaner),
5) umiejętność prowadzenia sekretariatu i obsługi klientów UG,
6) wiedzę z zakresu prowadzenia spraw kancelaryjnych,
7) wiedzę z zakresu prowadzenia spraw kadrowych,
8) wiedzę z zakresu prowadzenia archiwum zakładowego,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
oraz
10) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
11) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw kadrowych pracowników,
2) prowadzenie sekretariatu Urzędu Gminy,
3) prowadzenie archiwum zakładowego,
4) zapewnienie sprawnego funkcjonowania jednostki pod względem zaopatrzenia oraz zapewnienia sprawności urządzeń.
3. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej i posiadanego wykształcenia ),
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
5) kserokopie świadectw pracy ( jeśli dotyczy),
6) kwestionariusz osobowy (oryginał),
7) oświadczenia, w których kandydat potwierdza że:
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- posiada prawo jazdy kategorii B oraz samochód osobowy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Chełmża (biuro nr 19), lub pocztą na adres urzędu (Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. kadr, kancelaryjnych i archiwum” w terminie do dnia 31 grudnia 2007 roku ( do godz.15:00). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O przyjęciu wniosku decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.
Z up. Wójta Gminy
Ewa Pudo
Sekretarz Gminy
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2007-12-17 21:26
- zmodyfikował: Pawel Rutkowskiostatnia modyfikacja: 2007-12-17 21:36
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2007-12-17 21:29