Biuletyn Informacji Publicznej
GMINY CHEŁMŻA

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • ePUAP

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

«październik 2020»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.gminachelmza.pl

Treść strony

 Zespół Ekonomiczno-Administracyjny
Szkół Gminy Chełmża
ul. Wodna 2
87-140 Chełmża

OGŁASZA NABÓRNA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. płac, kontroli spełniania obowiązku nauki,dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników

 

1. Wymagania niezbędne:

Do naboru może przystąpić osoba która posiada:
1.
 wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym lub administracyjnym,
2.
wiedzę z zakresu rozliczeń:- płac,
- składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i FP,
- podatku dochodowego od osób fizycznych,
3.
wiedzę z zakresu procedury postępowania administracyjnego,
4.
biegłą znajomość oprogramowania biurowego – Pakietu Office, programów do obsługi poczty elektronicznej i Internetu,
5.
umiejętność pracy w zespole, 
6.
umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
7.
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowiskuoraz
8.
nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
9.
cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. naliczanie wynagrodzeń, umów zlecenie i o dzieło, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS,
  2. rozliczanie składek ZUS i sporządzanie deklaracji,
  3. rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie PIT,
  4. prowadzenie ewidencji spełniania obowiązku nauki młodzieży w wieku 16-18 lat,
  5. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
  6. obsługa Systemu Informacji Oświatowej.

3. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) CV (z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej  i  posiadanego wykształcenia ),
3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
5) kserokopie świadectw pracy (jeśli dotyczy),
6) kwestionariusz osobowy (oryginał),
7) oświadczenia, w których kandydat potwierdza że:
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Chełmża (biuro nr 19), lub pocztą na adres urzędu (Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. płac, kontroli spełniania obowiązku nauki, dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników” w terminie do dnia 20 lutego 2008 roku (do godz. 1500).

Aplikacje, które wpłyną do urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O przyjęciu wniosku decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.

Pełnomocnik ZE-AS
Hanna Jesionowska

Metryka

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2008-02-06 21:14
  • zmodyfikował: Pawel Rutkowski
    ostatnia modyfikacja: 2008-02-06 21:22
Załączone dokumenty

Metryka

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2008-02-06 21:23

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 3010
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2008-02-06 21:23