Biuletyn Informacji Publicznej
GMINY CHEŁMŻA

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • ePUAP

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiąclistopad 2023» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.gminachelmza.pl

Treść strony

RO-341-9-7/09 Chełmża, 13.05.2009 r.

Wykonawcy biorący udział

w postępowaniu

 

 

 

Informacja o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

 

Dot.  zmiany treści SIWZ w przetargu na realizację projektu pn. „ System Elektronicznego Obiegu Dokumentów polegającą na dostawie systemu elektronicznego obiegu dokumentów wraz z wdrożeniem w Urzędzie Gminy Chełmża”.

 

W związku z licznymi pytaniami Wykonawców i wniesionym protestem, Zamawiający korzystając z przysługującego mu prawa na mocy postanowień art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) wprowadza następujące zmiany w treści SIWZ w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego jak niżej:

 

1) rozdział III – opis warunków – punkt 6 - w celu zapewnienia należytej jakości przedmiotu zamówienia- podpunkt 1 – potwierdzenie spełnienia minimalnych warunków technicznych:

a) zamawiający poprzez udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania dokonał zmiany Specyfikacji Technicznej – minimalnych warunków technicznych przedmiotu zamówienia.

W związku z powyższym wszystkie udzielone zmiany są opublikowane na stronie internetowej zamawiającego i stanowią one załączniki do SIWZ oraz niniejszej informacji, które należy uwzględnić przy składaniu ofert. 

 

b) Jednocześnie w odniesieniu do tego punktu w zał. nr 2 do SIWZ w punkcie I - Licencja na oprogramowanie do elektronicznego obiegu dokumentów (40 licencji – stanowisk komputerowych) w części opisowej ( drugi akapit) skreśla zapis o treści:

W cenę licencji należy wliczyć instalację systemu operacyjnego Centos lub Debian oraz instalację systemu elektronicznego obiegu dokumentów na serwerze, uruchomienie kopii zapasowej wszystkich niezbędnych danych z systemu elektronicznego obiegu dokumentów wykonywanej na streamer.”

W miejsce tego zapisu wprowadza się następującą zmianę:

„System operacyjny serwera musi pochodzić z rodziny systemów Linux. W cenie Systemu elektronicznego obiegu dokumentów należy uwzględnić cenę instalacji przez Wykonawcę systemu operacyjnego oraz uruchomienie wykonywania kopii na zaoferowanym systemie operacyjnym.”

 

2) rozdział III – opis warunków – punkt 6.8 – zamawiający skreśla punkt 8 , co oznacza że przedmiot zamówienia – sprzęt i oprogramowanie nie musi pochodzić od producentów posiadających certyfikaty ISO 9001:2000 i ISO 14001. W myśl tego przestają obowiązywać wszelkie zapisy w tym zakresie w treści zał. nr 2 do SIWZ – Specyfikacji technicznej. Automatycznie nie obowiązuje zapis rozdz. IV – wykaz oświadczeń i dokumentów pkt 3 ppkt 5 ostatnia część zdania: „że sprzęt pochodzi od producentów posiadających certyfikaty ISO  9001:2000 i ISO 14001”. Na tę okoliczność Oferenci nie składają oświadczenia.

 

3) Jednocześnie w celu umożliwienia Wykonawcom prawidłowego przygotowania ofert i uwzględnienia zmian treści SIWZ, Zamawiający przedłuża termin składania ofert w w/w postępowaniu do dnia 25 maja 2009r. do godz. 09.30. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 maja 2009r.  o godz. 10.00 .

 

 

Do wiadomości :

1. Uczestnicy postępowania

Metryka

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2009-05-13 14:16
  • zmodyfikował: Pawel Rutkowski
    ostatnia modyfikacja: 2009-05-13 14:19

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 7167
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2009-05-13 14:19:41