Odnośniki
Banery
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.gminachelmza.pl
Treść strony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
WYKONANIE CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI DZIEMIONY
O DŁUGOŚCI 300 MB Z KOSTKI BETONOWEJ TYPU POLBRUK
Nr ogłoszenia w BZP : 300158-2009 Data zamieszczenia : 01.09.2009
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675 60 76-78,
Fax 056 675 60 79
Adres strony internetowej zamawiającego : www.gminachelmza.pl
Rodzaj zamawiającego : administracja samorządowa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Określenie przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
wykonanie chodnika w miejscowości Dziemiony o długości 300 mb z kostki betonowej typu Polbruk
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika w miejscowości Dziemiony przy
drodze powiatowej nr 2022 Dziemiony - Zelgno o długości 300 mb, na odcinku od
0 + 450km do 0+750km, zlokalizowanego na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków 194/2, 84, 82,162 z kostki betonowej typu POLBRUK.
Szczegółowy przedmiot zamówienia określa SIWZ.
Na wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zabezpiecza następujący materiał:
1) kostkę betonową typu POLBRUK w kolorze szarym, grubości 6 cm w ilości – 415 m2;
2) kostkę betonową typu POLBRUK w kolorze bordowym, grubości 8 cm w ilości –90 m2;
3) obrzeża drogowe 8 x 30 x 100 w ilości – 285 mb;
4) krawężniki 15 x 30 x 100 cm w ilości – 340 mb;
5) krawężniki wtopione 12 x 25 x 100 w ilości – 35 mb.
Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45233222-1
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Termin wykonania: w ciągu 40 dni.
III. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
Warunki udziału – opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1). spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp,
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z kopiami ich uprawnień zawodowych wg załącznika Nr 3 - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego – aktualne na dzień składania ofert.W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje w/w osobami zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wraz z oświadczeniem tym należy złożyć dokumenty o których mowa w punkcie 3 .
4) aktualnej polisy ( której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku spółek cywilnych oraz konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 i 2. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone i poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
IV. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
V. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2 , 87-140 Chełmża
Termin składania ofert: 22.09.2009r. godzina 09:30 miejsce : Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 19.
Termin związania ofertą: okres w dniach : 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert).
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-09-01 11:13
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-09-01 11:13