Biuletyn Informacji Publicznej
GMINY CHEŁMŻA

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • ePUAP

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącpaździernik 2023» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.gminachelmza.pl

Treść strony

GMINNY  OŚRODEK  POMOCY  SPOŁECZNEJ  W  CHEŁMŻY
OGŁASZA  NABÓR  NA  WOLNE STANOWISKO  URZĘDNICZE
DS. ŚWIADCZEŃ  RODZINNYCH
I  ŚWIADCZEŃ  Z  FUNDUSZU  ALIMENTACYJNEGO

O stanowisko  mogą ubiegać się osoby, które:

  1. posiadają obywatelstwo polski;
  2. mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych;
  3. nie były skazane  prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. cieszą się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania niezbędne:

WYKSZTAŁCENIE  Kandydat na stanowisko ds. Świadczeń Rodzinnych i Świadczeń  z Funduszu Alimentacyjnego winien posiadać wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja lub ekonomiczny).
WYMAGANA  WIEDZA  SPECJALISTYCZNA Znajomość: przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, aktów wykonawczych do w/w ustawy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, zagadnień z zakresu samorządu terytorialnego, innych ustaw i rozporządzeń  związanych z pracą na stanowisku  ds. Świadczeń Rodzinnych i Świadczeń   z Funduszu Alimentacyjnego.

Pozostałe wymagania oraz informacje dostępne są tutaj

Metryka

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2012-03-16 13:54
  • zmodyfikował: Pawel Rutkowski
    ostatnia modyfikacja: 2012-03-16 13:58

Metryka

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2012-03-16 13:55

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 9632
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2012-03-16 13:58:11