GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMŻY
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
I ŚWIADCZEŃ Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
O stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:
- posiadają obywatelstwo polski;
- mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych;
- nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszą się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
WYKSZTAŁCENIE Kandydat na stanowisko ds. Świadczeń Rodzinnych i Świadczeń z Funduszu Alimentacyjnego winien posiadać wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja lub ekonomiczny).
WYMAGANA WIEDZA SPECJALISTYCZNA Znajomość: przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, aktów wykonawczych do w/w ustawy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, zagadnień z zakresu samorządu terytorialnego, innych ustaw i rozporządzeń związanych z pracą na stanowisku ds. Świadczeń Rodzinnych i Świadczeń z Funduszu Alimentacyjnego.
Pozostałe wymagania oraz informacje dostępne są tutaj
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2012-03-16 13:54
- zmodyfikował: Pawel Rutkowskiostatnia modyfikacja: 2012-03-16 13:58
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2012-03-16 13:55