Biuletyn Informacji Publicznej
GMINY CHEŁMŻA

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • ePUAP

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącczerwiec 2023» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.gminachelmza.pl

Treść strony

OGŁOSZENIE NR 2110.3.2013
WÓJTA GMINY CHEŁMŻA
Z DNIA 2 września  2013 ROKU
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Wójt Gminy Chełmża ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża.

  1. Stanowisko pracy: stanowisko ds. poboru i  egzekucji  zobowiązań.
  2. Wymiar zatrudnienia: Pełny  etat
  3. Niezbędne ( obowiązkowe) wymagania od kandydatów:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. nieposzlakowana opinia;
    5. wykształcenie wyższe:
      • kierunek/specjalność: finanse, rachunkowość  lub ekonomia;
      • kierunek: administracja przy  jednoczesnym posiadaniu  wykształcenia ekonomicznego ( finanse, rachunkowość) na poziomie średnim lub policealnym,
    6. doświadczenie w pracy – min. 3 lata,
    7. biegła znajomość obsługi komputera ( oprogramowanie  biurowe),
    8. znajomość przepisów prawnych regulujących: finanse publiczne, rachunkowość, egzekucję administracyjną, przepisy dotyczące podatku VAT,  ustrój i kompetencje samorządu gminnego.
  4. Dodatkowe ( nieobowiązkowe) wymagania od kandydatów:
    1. studia podyplomowe z zakresu egzekucji administracyjnej,
    2. doświadczenie w pracy w działach finansowo-księgowych,
    3. doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku.
  5. Podstawowe zadania obsługiwane przez stanowisko:
    1. księgowanie wpłat z tytułu opłat za odbiór odpadów komunalnych,
    2. egzekucja administracyjna zobowiązań z tytułu opłat za odbiór odpadów komunalnych,
    3. egzekucja administracyjna zobowiązań z tytułu nałożonych mandatów karnych,
    4. prowadzenie ewidencji VAT.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Gminy Chełmża oraz w sekretariacie urzędu;
    3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
    4. oświadczenia o:
      • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw  publicznych;
      • braku skazania prawomocnym wyrokiem sadu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
      • posiadaniu nieposzlakowanej  opinii.
    5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje ( szkolenia/ kursy);
    6. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy.
    7. Miejsce i termin złożenia dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds.  poboru i  egzekucji  zobowiązań  ”.
Nabór ofert  trwa  do dnia 12 września  2013 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu). Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane

Z up. Wójta
Ewa Pudo
Sekretarz Gminy

Metryka

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2013-09-02 11:46

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 4011
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2013-09-02 11:46:21