Ogłoszenie
Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
z dnia 23 października 2020 r.
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko – podinspektora.
1. Wymagania niezbędne - związane ze stanowiskiem pracy:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub administracyjne;
6) znajomość obsługi komputera;
7) kandydat/kandydatka nie może być skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Dodatkowe wymagania – pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
1) podstawowe informacje o samorządzie Gminy Chełmża;
2) podstawowa znajomość: Kodeksu postepowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, rządowego programu ,,Dobry start”, ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem”;
3) poprawna komunikacja pisemna umiejętności formułowania decyzji oraz innych pism administracyjnych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku - którego dotyczy nabór:
1. przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie świadczenia wychowawczego w oparciu o ustawę o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci;
2. przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie świadczeń opiekuńczych (zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego);
3. przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie zasiłku rodzinnego i przysługujących do niego dodatków;
4. przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka;
5. przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków ustawy ,,Za życiem”;
6. przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;
7. opracowywanie decyzji/informacji dotyczących ww. świadczeń;
8. dochodzenie nienależnie popranych świadczeń w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
9. weryfikacja informacji z systemami zewnętrznymi (PESEL, E-Podatki, PUE-ZUS, CEIDG,CEPIK,SI-KRUS,CBB.CWU-NFZ, itp.);
10. wydawanie niezbędnych zaświadczeń na wniosek strony lub uprawnionego urzędu;
11. sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji, analiz;
12. kontakt z komornikami sadowymi.
4. Informacje o warunkach zatrudnienia pracy na danym stanowisku:
1) wymiar zatrudnienia – pełen etat;
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. Umowa może zostać poprzedzona umową na okres próbny.
3) służba przygotowawcza:
Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym może zostać skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem pisemnym.
4) praca wykonywana w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Chełmży, ul. Paderewskiego 11, 87-140 Chełmża, I piętro;
5) praca przy komputerze przekraczająca 4 godziny;
6) obsługa urządzeń biurowych,
7) praca związana z obsługą interesantów, w narażeniu na stres, wymagająca wysiłku umysłowego i koncentracji.
5. Wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chełmży był wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów na stanowisko, którego ogłoszeni:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie Internetowej Urzędu Gminy Chełmża;
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
4) oświadczenia o:
a) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
c) posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
e) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (szkolenia/kursy);
f) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli dotyczy);
g) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeśli dotyczy).
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1) miejsce składania dokumentów: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży,
ul. Paderewskiego 11, 87-140 Chełmża (biuro obsługi interesanta - I piętro);
2) ostateczny termin składania dokumentów: 2 listopada 2020 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej). Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane;
3) Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko podinspektora w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chełmży”;
4) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów przechowywane będą zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej
Anna Bykowska
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2020-10-23 08:57
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Bykowskadata wytworzenia: 2020-10-23
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2020-10-23 08:59
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Bykowskadata wytworzenia: 2020-10-23
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2020-10-23 08:59
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2020-10-23 08:57