Urząd Gminy Chełmża
ul. Wodna 2
87-140 Chełmża
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Referent ds. budownictwa i remontów
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe zawodowe - kierunek budownictwo ( specjalność: konstrukcje budowlane i inżynierskie, technologia i organizacja budownictwa, drogi, budownictwo ogólne, organizacja i zarządzanie w budownictwie ),
b) biegła znajomość oprogramowania biurowego – Pakiet Office,
c) prawo jazdy kategorii B oraz samochód.
2. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek budownictwo (specjalność: konstrukcje budowlane i inżynierskie, technologia i organizacja budownictwa, drogi, budownictwo ogólne, organizacja i zarządzanie w budownictwie),
b) studia podyplomowe na kierunku gospodarka przestrzenna, administracja.
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Udział w pracach związanych z planowaniem realizacji inwestycji i remontów ( w tym związanych z ustalaniem harmonogramu realizacji robót).
2) Przygotowanie spraw formalnoprawnych związanych z przystąpieniem do realizacji inwestycji i remontów oraz przygotowanie projektów umów.
3) Egzekwowanie postanowień zawartych umów przez wykonawców, dostawców materiałów i inspektorów nadzoru.
4) Organizacja i dokumentowanie odbiorów częściowych, końcowych i pogwarancyjnych.
5) Prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych.
6) Prowadzeni okresowych kontroli stanu dróg i obiektów drogowych.
7) Przygotowanie projektów zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.
8) Naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego w tym wymierzanie jednorazowych opłat za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń i obiektów nie związanych z funkcjonowaniem dróg oraz opłat za umieszczenie w pasie drogowym obiektów handlowych, usługowych i reklam.
9) Naliczanie kar pieniężnych za samowolne zajęcie pasa drogowego.
10) Sporządzanie planów remontów i modernizacji dróg z podziałem na poszczególne rodzaje nawierzchni.
11) Koordynowanie działań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem prac remontowych, modernizacyjnych oraz inwestycyjnych.
12) Rozliczanie projektów w tym realizowanych z dofinansowaniem środków zewnętrznych.
4. Wymagane dokumenty:
a. list motywacyjny,
b. CV ( z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej – jeśli dotyczy),
c. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
d. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
e. kserokopie świadectw pracy ( jeśli dotyczy),
f. kwestionariusz osobowy (oryginał).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Chełmża (biuro nr 19), lub pocztą na adres urzędu (Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. budownictwa ”w terminie do dnia 20 stycznia 2007 roku ( do godz.15:00). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O przyjęciu wniosku decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.
Z up. Wójta Gminy
Sekretarz Gminy
Ewa Pudo
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2007-01-04 13:53
- zmodyfikował: Pawel Rutkowskiostatnia modyfikacja: 2007-01-16 17:51
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2007-01-04 13:59