Odnośniki
Banery
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.gminachelmza.pl
Treść strony
Do wiadomości
Wykonawcy biorący
udział w postępowaniu
Dot. wyjaśnienia treści SIWZ w przetargu na realizację projektu pn. „ System Elektronicznego Obiegu Dokumentów polegająca na dostawie systemu elektronicznego obiegu dokumentów wraz z wdrożeniem w Urzędzie Gminy Chełmża”.
W związku ze złożonym zapytaniem przez jednego z Oferentów dotyczącym treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poniżej udzielam następujących odpowiedzi:
Pyt. 1. Dotyczy Elektronicznej Skrzynki Podawczej: Czy za rozwiązanie Elektronicznej Skrzynki Podawczej współpracujące z oferowanym systemem Zamawiający uzna zintegrowanie oferowanego systemu z platformą usług publicznych ePUAP, który spełnia wymagania opisane w uchwałach i rozporządzeniach dot. dokumentów elektronicznych.
Odp. Tak, jeżeli sprawy z ePUAP’u będą widoczne w systemie elektronicznego obiegu dokumentów bez ingerencji użytkownika.
Pyt. 2. Dotyczy wersji demonstracyjnej systemu: Czy Zamawiający dopuszcza aby dołączona do oferty wersja demonstracyjna systemu była zbiorem plików z filmami prezentującymi działanie systemu?
Odp. Nie, zamawiający musi przed podpisaniem umowy przetestować wymagane funkcje w systemie, a zatem wymaga wersji demonstracyjnej oferowanego oprogramowania.
Pyt. 3. Dotyczy komunikatora: Czy Zamawiający dopuszcza aby komunikator był aplikacją instalowaną na stacjach roboczych użytkowników?
Odp. Tak, może to być aplikacja instalowana na komputerach użytkowników. Aplikacja musi sama pobierać dane z bazy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, aby informować użytkownika na bieżąco o nadchodzących sprawach.
Pyt. 4. Dotyczy opieki autorskiej: Proszę o informacje dla ile osób po stronie Zamawiającego będzie upoważniona do korzystania z HelpDesk. Czy będą to administratorzy czy użytkownicy?
Odp. Do kontaktu z HelpDesk zostanie upoważniony jeden administrator oraz dwóch użytkowników.
Otrzymują:
1. Adresat
2. a/a
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-05-19 08:14
- zmodyfikował: Pawel Rutkowskiostatnia modyfikacja: 2009-05-19 08:14