Biuletyn Informacji Publicznej
GMINY CHEŁMŻA

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • ePUAP

Intranet

Zaloguj się
:
:

Kalendarium

« poprzedni miesiącmarzec 2023» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.gminachelmza.pl

Treść strony

RO-341-9-10/ 09 Chełmża, dnia 19.05.2009r.

Do wiadomości
Wykonawcy biorący
 
udział w postępowaniu 

Dot.  wyjaśnienia treści SIWZ w przetargu na realizację projektu pn. „ System Elektronicznego Obiegu Dokumentów polegająca na dostawie systemu elektronicznego obiegu dokumentów wraz z wdrożeniem w Urzędzie Gminy Chełmża”.

 

W związku ze złożonym zapytaniem przez jednego z Oferentów dotyczącym treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poniżej udzielam następujących odpowiedzi:

 

Pyt. 1.  Dotyczy Elektronicznej Skrzynki Podawczej: Czy za rozwiązanie Elektronicznej Skrzynki Podawczej współpracujące z oferowanym systemem Zamawiający uzna zintegrowanie oferowanego systemu z platformą usług publicznych ePUAP, który spełnia wymagania opisane w uchwałach i rozporządzeniach dot. dokumentów elektronicznych.

Odp. Tak, jeżeli sprawy z ePUAP’u będą widoczne w systemie elektronicznego obiegu dokumentów bez ingerencji użytkownika.

 

Pyt. 2.  Dotyczy wersji demonstracyjnej systemu: Czy Zamawiający dopuszcza aby dołączona do oferty  wersja demonstracyjna systemu była zbiorem plików z filmami prezentującymi działanie systemu?

Odp. Nie, zamawiający musi przed podpisaniem umowy przetestować wymagane funkcje w systemie, a zatem wymaga wersji demonstracyjnej oferowanego oprogramowania.

 

Pyt. 3.  Dotyczy komunikatora: Czy Zamawiający dopuszcza aby komunikator był aplikacją instalowaną na stacjach roboczych użytkowników?

Odp. Tak, może to być aplikacja instalowana na komputerach użytkowników. Aplikacja musi sama pobierać dane z bazy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, aby informować użytkownika na bieżąco o nadchodzących sprawach.

 

Pyt. 4. Dotyczy  opieki autorskiej:  Proszę o informacje dla ile osób po stronie Zamawiającego będzie upoważniona do korzystania  z  HelpDesk. Czy będą to administratorzy  czy  użytkownicy?

Odp. Do kontaktu z HelpDesk zostanie upoważniony jeden administrator oraz dwóch użytkowników.

 

 

 

 

Otrzymują:

1. Adresat

2. a/a

Metryka

  • opublikował: Pawel Rutkowski
    data publikacji: 2009-05-19 08:14
  • zmodyfikował: Pawel Rutkowski
    ostatnia modyfikacja: 2009-05-19 08:14

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 6701
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2009-05-19 08:14:47