OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
DOSTAWA 1 SZT. FABRYCZNIE NOWEJ
( ROK PRODUKCJI 2009) KOPARKO-ŁADOWARKI
Z WYPOSAŻENIEM
Nr ogłoszenia w BZP :82812 Data zamieszczenia : 30.03.2009
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675 60 76-78,
Fax 056 675 60 79
Adres strony internetowej zamawiającego : www.gminachelmza.pl
Rodzaj zamawiającego : administracja samorządowa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Określenie przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
dostawa 1 szt. fabrycznie nowej ( rok produkcji 2009) koparko-ładowarki z wyposażeniem
Rodzaj zamówienia: dostawy
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
dostawa 1 szt. fabrycznie nowej ( rok produkcji 2009) koparko-ładowarki z wyposażeniem
1.1. Charakterystyka techniczna koparko–ładowarki :
1) koparko–ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania
się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu
Drogowym;
2) silnik o mocy znamionowej brutto min 85kM (63 kW), wyposażony w Turbo;
3) napęd koparko–ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś;
4) koła jezdne: przednie o rozmiarze 12,5X18” 10ply, koła tylne 18,4X26” 12ply;
5) przednia oś wychylna, przednie koła skrętne;
6) średnica zawracania koparko–ładowarki bez hamulca [od ściany do ściany] do 10 m;
7) skrzynia biegów maszyny manualna z dźwignią zmiany biegów umieszczoną w podłodze,
przełączalna pod obciążeniem, cztery biegi w przód, cztery w tył;
8) dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się;
9) system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego
zapotrzebowania;
10) układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą o przepływie oleju od 110 do 130 l/min i ciśnieniu
roboczym min. 250 bar;
11) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie;
12) błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser;
13) kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym
fotelem operatora i poziomem hałasu do 74 dB;
14) silnik, skrzynia biegów i mosty wyprodukowane przez jednego producenta;
15) zbiornik paliwa min.160 l
1.2. Wymagany osprzęt ładowarkowy koparko–ładowarki :
1) musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający
samopoziomowanie łyżki ładowarkowej;2) musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej;3) łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym – możliwość spychania,
ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania;4) na łyżce muszą być zamontowane widły do palet i lemiesz wymienny;5) pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3;6) wysokość załadunku min. 3,2 m;7) udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej min. 3100 kg;8) siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu min. 61 kN;9) sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni.
1. 3 Wymagany osprzęt koparkowy podsiębierny koparko–ładowarki :
1) musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego min. 1m;2) łyżka koparkowa o szerokości 600 mm, 1 sztuka; 3) łyżka koparkowa o szerokości 350 mm, 1 sztuka;4) łyżka skarpowa o szerokości 1500 mm, 1 sztuka;5) ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe);6) głębokość kopania min. 5,90 m;7) wysokość załadunku przy złożonym ramieniu min. 3,0 m;8) siła skrawania na łyżce koparkowej min. 61 kN, siła skrawania na ramieniu złożonym min. 31 kN;9) udźwig przy złożonym ramieniu min. 1 450 kg;10) sterowanie układem koparkowym za pomocą dwóch dźwigni;11) kąt zamykania łyżki koparkowej min. 200o .
Wspólny Słownik Zamówień: CPV 43.26.00.00-3
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin wykonania: w ciągu 14 dni.
III. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
Warunki udziału – opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1). spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.
- wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali zamówienie polegające na dostawie koparko-ładowaki o wartości brutto min.
200.000zł;
- dysponują lub będą dysponować autoryzowanym punktem serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego położonym w odległości do 100km od siedziby zamawiającego
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp,
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć n/w dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną ),
3) potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania przynajmniej jednej dostawy o wartości brutto min. 2000.000zł , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz zrealizowanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została zrealizowana należycie, np. referencje;
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny dokument
4) wykaz autoryzowanych punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego położonych w odległości do 100km od siedziby zamawiającego, którymi dysponuje Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże punkt, którym będzie dysponował zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu Wykonawcy ich autoryzowanych punktów serwisowych w celu prawidłowego wykonania zamówienia
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny dokument
5) aktualna polisę ( której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzą spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany za spłoniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
6) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 i określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (w przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno oświadczenie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
IV. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
V. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2 , 87-140 Chełmża
Termin składania ofert: 10.04.2009r. godzina 09:30 miejsce : Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 19.
Termin związania ofertą: okres w dniach : 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert).
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-03-30 12:56
- zmodyfikował: Pawel Rutkowskiostatnia modyfikacja: 2009-03-30 12:59
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-03-30 12:58
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-04-01 14:59