OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zagospodarowanie terenu wsi Kończewice
w ramach projektu : Nasza wieś miejsce czyste, zielone i bezpieczne – budowa małej infrastruktury w Kończewicach - Sportowa oaza
Nr ogłoszenia w BZP :121564 Data zamieszczenia : 27.04.2009
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675 60 76-78,
Fax 056 675 60 79
Adres strony internetowej zamawiającego : www.gminachelmza.pl
Rodzaj zamawiającego : administracja samorządowa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Określenie przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
zagospodarowanie terenu wsi Kończewice w ramach projektu: Nasza wieś miejsce czyste, zielone i bezpieczne – budowa małej infrastruktury w Kończewicach - Sportowa oaza
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wsi Kończewice w ramach projektu: Nasza wieś miejsce czyste, zielone i bezpieczne – budowa małej infrastruktury w Kończewicach - Sportowa oaza.
Zakres robót zagospodarowanie terenu wsi Kończewice obejmuje m.in. wykonanie:
1) chodników ( alejki) z kostki betonowej ”cegiełki” gr. 6 cm o powierzchni 412m2;
2) boiska wielofunkcyjne o wym. 28 x 44m, o nawierzchni z granulatu gumowego
składające się z:
a) boiska do koszykówki – 2 szt.,
b) boiska do siatkówki – 1 szt.,
c) boiska do piłki ręcznej – 1szt.
wyżej wymienione boiska należy wyposażyć w:
a) typowe bramki aluminiowe do piłki ręcznej o wymiarach w świetle 3 x 2 m - 2 sztuki,
b) 4 typowe tablice do koszykówki z koszem i siatką montowane na wysięgnikach – 2 kpl,
c) 2 słupki i siatkę do siatkówki - 1 kpl.;
3) ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego o wys. 4m - 216 mb;
4) ogrodzenia terenu o wys. 1,8 m - 20 mb;
5) furtki o wym. 1,0 x 1,8m – 1szt.;
6) urządzenia terenów zielonych polegające m.in. na:
a) oczyszczeniu terenu z darni i zanieczyszczeń oraz wyrównaniu uprzednio
ukształtowanego terenu,
b) naniesieniu na wyznaczoną powierzchnię trawnika warstwę ziemi urodzajnej,
c) wykonaniu nasadzenia drzew iglastych, liściastych, krzewów, żywopłotów oraz
trawników zgodnie z projektem zieleni,
7) zabezpieczenia posadzonych roślin polietylenowymi siatkami ochronnymi.
Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa.
Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45212221-1; 45342000-6; 45233200-1; 45112710-5
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin wykonania: w ciągu 4 miesięcy.
III. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
Warunki udziału – opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1). spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi posiadającą
uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej. Osoba ta musi przynależeć do
właściwej izby samorządu zawodowego,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
o wartości nie mniejszej niż 200.000zł.
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp,
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z kopiami ich uprawnień zawodowych wg załącznika Nr 3 - uprawnienia w specjalności ogólnobudowlanej wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego – aktualne na dzień składania ofert.W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje w/w osobami zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wraz z oświadczeniem tym należy złożyć dokumenty o których mowa w punkcie 4 .
5) aktualnej polisy ( której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000zł.
W przypadku spółek cywilnych oraz konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 i 2. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument.
IV. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
V. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2 , 87-140 Chełmża
Termin składania ofert: 19.05.2009r. godzina 09:30 miejsce : Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 19.
Termin związania ofertą: okres w dniach : 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert).
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-04-27 09:07
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-04-27 09:08