OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
PRZEBUDOWA KLATKI SCHODOWEJ W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU BIUROWYM
Z PRZEDSZKOLEM PRZY UL. PADEREWSKIEGO W CHEŁMŻY
Nr ogłoszenia w BZP : 168369-2009 Data zamieszczenia : 02.10.2009
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675 60 76-78,
Fax 056 675 60 79
Adres strony internetowej zamawiającego : www.gminachelmza.pl
Rodzaj zamawiającego : administracja samorządowa
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Określenie przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
wykonanie przebudowy klatki schodowej w istniejącym budynku biurowym z przedszkolem przy ul. Paderewskiego w Chełmży
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje m.in.:
1) rozbiórkę istniejącej klatki schodowej o wymiarach 400cm x 378cm zlokalizowanej wewnątrz budynku (żelbetowych biegów, schodów i spoczników);
2) rozbiórkę części ściany elewacji frontowej o szerokości 400cm x 1300cm, grubości 39cm
z cegły pełnej;
3) rozbiórkę części stropodachu żelbetowego zlokalizowanego nad istniejącą klatką schodową;
4) wymurowanie nowej ściany ( przy klatce schodowej ) z bloczków gazobetonowych;
5) wykonanie nowej żelbetowej klatki schodowej w miejscu klatki rozebranej;
6) wykonanie nowego stropodachu żelbetowego nad wybudowaną klatką schodową
(wraz z dwukrotnym pokryciem papą termozgrzewalną i ociepleniem);
7) zakup i montaż aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej;
8) zakup i montaż balustrady ze stali nierdzewnej;
9) wykonanie tynków wewnętrznych, gładzi gipsowych oraz malowanie;
10) wykonanie posadzek;
11) wykonanie schodów wejściowych;
12) wykonanie elewacji przebudowanej klatki schodowej;
13) wywóz gruzu na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość około 10 km od placu budowy, który będzie materiałem Zamawiającego, pozostały materiał z rozbiórki (papa, elementy drewniane ) zagospodaruje Wykonawca.
Szczegółowy przedmiot zamówienia określa SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45.21.13.50-7; 45.26.25.00-6
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Termin wykonania: w ciągu 6 miesięcy
III. WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
Warunki udziału – opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1). spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że:
- dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez nich uprawnień zawodowych, o których mowa w rozdz. III pkt 1.b wg załącznika Nr 5 do SIWZ - wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego – aktualne na dzień składania ofert.
W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje w/w osobami zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wraz z oświadczeniem tym należy złożyć dokumenty o których mowa w punkcie 4 .
5) aktualnej polisy ( której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania
ofert), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
W przypadku spółek cywilnych oraz konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1, 2, 3 i 5. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone i poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
IV. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
V. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2 , 87-140 Chełmża
Termin składania ofert: 26.10.2009r. godzina 09:30 miejsce : Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 19.
Termin związania ofertą: okres w dniach : 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert).
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-10-02 13:11
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-10-02 13:13
Metryka
- opublikował: Pawel Rutkowskidata publikacji: 2009-11-03 11:50